piątek, 2 listopada 2012

Ulubione blogi :)

Hej bloggen!!!

Miałam iść dzisiaj na spacer z psem i porobić trochę zdjęć ale mi się nie chciało ;)
Dzisiejsza notka będzie o moich ulubionych blogach na które zaglądam codziennie.
Pierwszym blogiem którego uwielbiam pod tym względem że znajdują się na nim niesamowite zdjęcia potraw. Blog jest o tym jak dziewczyna walczy ze swoją chorobą czyli zaburzeniami odżywiania i pokazuje to co je. Dziewczyna ma niesamowitą siłę. To jest takie po prostu świetne jak ona  opisuje swój smutek, a pokazuje to przez jedzenie. Świetny blog warty odwiedzenia :)
link do bloga: http://troche-bardziej.blogspot.com/


Kolejny blog to ten który zainspirował mnie do tego żeby tutaj pisać. Jest to blog na którym pisze Łucja. Jest to dziewczyna która jest polką ale mieszka w  Norwegii. Blog jest naprawdę świetny, estetyczny i niesamowicie napisany. To nie jest zwykły, nudny blog. On po prostu ma coś w sobie czego nie można opisać. Myślę że wam też się spodoba.
link do bloga: http://lucy-luucy.blogspot.com/



Następny blog, jest na pewno wam znany. Jest mowa o blogu Karoliny Baszak. Przepięknej dziewczyny,która ma taki świetny styl, że od razu poszłam w jej ślady i po prostu się nią inspiruje.
Ostatnio zaczęła nawet nagrywać filmiki na Youtube, które również są niesamowite tak jak blog.
Chyba więcej nie muszę pisać. Sami zobaczcie :)
link do bloga: http://www.karolinabaszak.com/





Ostatni już blog jest o modzie. Znalazłam go przypadkiem. Dziewczyna która go pisze jest świetna. Ma świetny styl, jest ładna no i co tu więcej pisać? Na blogu znajdują się oczywiście świetne zdjęcia na którym Katarzyna,bo tak nazywa się dziewczyna pisząca bloga, pokazuje swoje kreacje. Blog ujął mnie swoją prostotą. Ma coś w sobie.
link do bloga: http://swiat-katarzyny.blogspot.com/




I tak dobiegam do końca notki. Podobała się wam? Jest całkiem inna niż te poprzednie ale po prostu miałam wenę do napisania wam o czymś ciekawszym niż moje codzienne życie :)
To chyba wszystko. Do jutra!
Macie moje kolejne stare zdjęcie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz