czwartek, 22 listopada 2012

Jaki filmik?

Heeeii!!!

Przepraszam, że mnie nie było ale nie miałam czasu, bo wracałam  późno do domu i już nie miałam siły ani ochoty pisać.
A więc przychodzę dzisiaj do was z tak jakby nieprzemyślaną notką, bezsensu :P
A więc ;PP chciałabym się was zapytać jaki chcecie następny filmik? Możecie napisać listę tych filmików to łatwiej będzie mi wybrać.
No to napiszcie mi w komentarzu.

Dzisiaj nic ciekawego się nie działo. Wróciłam ze szkoły, zjadłam obiad i teraz pisze do was. Przesyła się mój drugi filmik z występu. Ten pierwszy pokaże wam na końcu notki. No nie mam ochoty pisać, nie mam weny można tak powiedzieć. Myślę, że mnie zrozumiecie. Jakoś dziwnie się dzisiaj czuje. Jestem jakaś rozbita. Wszyscy się pytają dlaczego jestem smutna chociaż ja nawet nie wiem dlaczego. Wy też miewacie takie dni, że jesteście po prostu smutni, przygnębieni bez powodu??
Mam masę zdjęć z występów więc co notkę będą się pojawiały po 3 zdjęcia.


Link do filmiku z konkursu:
http://www.youtube.com/watch?v=COSRqRPG4Nw&feature=plcp

Piszcie w komentarzach listę filmików jakie chcecie żeby znalazły się na moim kanale :)

Zadawajcie pytania na: http://ask.fm/Klaraa13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz