poniedziałek, 19 listopada 2012

1 miejsce w Międzygminnym przeglądzie piosenki polskiej!!

Heeeeei!!

Mam dla was świetną wieść! Wczoraj śpiewałam na konkursie w Węglińcu i dostałam pierwsze miejsce!! Strasznie się cieszę, ponieważ za bardzo się nie spodziewałam. Zaśpiewałam piosenkę Patrycji Markowskiej Świat się pomylił. Jutro pokaże wam filmiki bo dzisiaj muszę je przerobić.
Jeszcze dzisiaj rano miałam występ w Jubilacie z okazji Barbórki czy czegoś tam :P Publiczność świetna :)
Zaśpiewałam również z zespołem Yamayka na tym konkursie wczoraj i dostaliśmy 2 miejsce!
Tak bardzo dobre wiadomości. Tak jakby moja kariera idzie cały czas do przodu, a za tydzień we wtorek mam wywiad razem z Yamayką w Art Radiu więc kolejny krok do przodu :)))
Pokaże wam teraz zdjęcia, które zrobiła mi siostra w domu i jeszcze jedno z konkursu. Może będę miała więcej zdjęć, ale nie wiem dokładnie kiedy.
TAK BYŁAM UBRANA DZISIAJ NA WYSTĘPIE W JUBLACIE:




Bluzka: Modus Spódniczka: H&M  Baleriny: nie pamiętam ale zdaje mi się że CCC

A TAK BYŁAM UBRANA NA KONKURSIE W NIEDZIELE:
 A tak wygląda nasz zespół Yamayka :)) Zaczynając ode mnie: Klaudia,Wiktoria, Iza,Agata no i pani Bożena, która prowadzi zespół :)

Bluzka: Modus Spodnie: Modus Buty: Chińskie centrum

2 komentarze: