sobota, 3 listopada 2012

1000 wyświetleń bloga!!

Heeeej!!!

Przed chwilą weszłam sobie sprawdzić bloga, patrzę a tu 1000 wyświetleń! To dla mnie tak dużo znaczy. Dziękuję wszystkim, że jesteście ze mną od początku. I myślę, że blog będzie się stawał coraz lepszy oczywiście z waszą pomocą ;) Jak zobaczyłam tą liczbę wyświetleń to od razu musiałam do was napisać!
To jest takie niesamowite uczucie kiedy w końcu mi się udało prowadzić bloga i się nie poddawać. To nie jest mój pierwszy blog. Przed tym blogiem było ich naprawdę masa ale szybko się poddawałam widząc to, że nikt go nie komentuje i nie odwiedza. Ale tym razem się nie poddałam i będę z tym blogiem  aż do końca :)
No to była taka krótka notka ale dzisiaj jeszcze dodam notkę o moich ulubionych książkach i może wy też napiszecie w komentarzach swoje ulubione książki :)

No to do następnej notki! :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz