sobota, 3 listopada 2012

Moje ulubione książki.

Jak obiecałam w poprzedniej notce piszę dla was o moich ulubionych książkach, które przeczytałam więcej niż 1 raz i mogłabym jeszcze więcej. Już nie  przedłużając przejdę do rzeczy.

1.Trylogia Igrzysk Śmierci Suzanne Collins
Niesamowita, niesamowita i jeszcze raz niesamowita! Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem, że książka może być tak wciągająca. 3 części pochłonęłam w tydzień. Nie mogłam się oderwać. Jak już usiadłam z tą książką nie wstawałam aż do wieczora :P Bardzo wam polecam całą trylogię. Jest naprawdę warta wydania tych paru groszy.

2.L.J Smith Wizje w mroku
Pewnie zna każdy tą autorkę. Jestem w trakcie czytania tej książki 3 raz, ale ciągle mnie coś w niej zaskakuje. Zauważam różne szczegóły których nie dostrzegłam za pierwszym czy drugim razem czytania tej książki. A jeśli chodzi o książkę to po prostu brak słów. Pewnie sobie myślicie jak można się tak zachwycać przez jedną głupią książkę? Ale dla mnie to jest zwykła książka. To jest mój drugi świat, w który wchodzę gdy zaczynam czytać. To jest po prostu nie do opisania. Przeczytajcie tą książkę a sami się przekonacie jaka jest świetna.

3.Kraus&Mclaughlin: Reality show
Znacie pewnie te autorki z książki Niania w Nowym Jorku (oczywiście ci którzy jej nie przeczytali zachęcam do przeczytania). Ostatnio przeczytałam tą książkę po raz 2. Jest lekka, przyjemna, miło się ją czyta. Polecam ją dla nastolatek.Nic więcej nie będę pisała. Dowiecie się więcej jak przeczytacie ;)

4.Lesley Livingston Oddech nocy i Mroczne światło.
Ostatnie już moje ulubione książki. Czekam na jeszcze jedną część i już nie mogę się doczekać. Co to książki to nigdy nie myślałam, że spodoba mi się książka o elfach, wróżkach i innych fantastycznych stwożeniach, ale ta książka naprawdę mnie zaciekawiła.
 Myślę że notka się spodobała :)

Napiszcie jakie są wasze ulubione książki. A może jakie polecacie mi książki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz