czwartek, 1 listopada 2012

4 dni wolnego.

Hej bloggen!!!!!

Przepraszam, że mnie nie było ale nie miałam czasu żeby usiąść przed laptopem i do was napisać. Ale na szczęście mam 4 dni wolnego więc notki będą pojawiały się codziennie ;)
Oglądalność mojego bloga cały czas się powiększa więc bardzo wam za to dziękuję. Bez was nie byłoby tego bloga. Jak widzę powiększającą się liczbę odwiedzin bloga, motywuje mnie to do dalszego pisania :)

Jak wam minął Halloween?
Ja najpierw byłam na zajęciach wokalnych a gdy wróciłam przykryłam się kocem i siedziałam z kubkiem ciepłej herbaty i czytałam świetną książkę ;)
Było za zimno żeby wychodzić na dwór :D
Na razie nie mam o czym pisać.Może jutro porobię jakieś zdjęcia i napisze jakąś fajną notkę. Nie wiem.

Dodaje jakieś swoje stare zdjęcie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz