niedziela, 4 listopada 2012

Ask.fm Zadaj mi pytanie!

Heej bloggen!!!

Założyłam sobie konto na Ask.fm, więc jeśli chcecie zadać mi jakieś pytania to macie okazję. Link podam na końcu notki :)

Rano wstałam o 9.00, zjadłam śniadanie, posiedziałam przed telewizorem i zrobiłam lekcje, a teraz się nudzę i postanowiłam, że napiszę dla was notkę bezsensu :P
Może jutro zrobię dla was zdjęcia bo dzisiaj mi się nie chce no i można powiedzieć, że jestem trochę nieogarnięta :P
Ahaaa i jeszcze sprawa tych filmików. Nie jestem pewna czy nagrywać, ale chyba będę nagrywała. Po prostu nie mogę się zdecydować czy nagrywać albo nie. Mama dzisiaj mi powiedziała, że nadawałabym się do tego, bo mam śmieszną gadkę i wogóle, ale nie wiem kto to będzie oglądał. A może będzie tak jak z blogiem, będą ludzie odwiedzali ale nie komentowali. Bezsensu. A więc jeśli chcecie żebym nagrywała filmiki np. OTTD itp i jeszcze dodam do tego coś swojego to piszcie w komentarzach. Aha zapomniałam, wy nie piszecie komentarzy :/ Bardzo mi zależy żeby ktoś komentował moje notki bo wtedy wiem że komuś się to podoba albo nie podoba. Dobra no to koniec moich przemyśleń -_-

Dzisiaj dodałam nowy cover więc zapraszam do słuchania.
A tu możecie zadawać pytania: 
http://ask.fm/Klaraa13


To chyba wszystko. Do jutra :**

2 komentarze:

  1. Fajnego mas bloga.Masz piękny głos,ładna jesteś jesteś po prostu idealna ;).A co do nagrywania to możesz nagrywać ja oglądałam wszystkie filmiki twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Na pewno zacznę nagrywać :)

    OdpowiedzUsuń