piątek, 9 listopada 2012

Jutro nowy filmik!

Hei!!!

Przepraszam, że nie pisałam długo ale nie miałam czasu przez naukę. Przypominam wam o konkursie na najlepszą zimową stylizację! Więcej możecie poczytać w tej notce: http://clara-klariss.blogspot.com/2012/11/konkurs-na-najlepszy-zimowy-outfit.html

Zauważyłam, że nikt się nie zgłasza na konkurs przez to że jest mało obserwatorów i cały czas próbuję to zmienić ale jakoś to stoi w miejscu. Jutro nagram filmik o tym konkursie, może zgłosi się kto z Youtube.

Jeśli chodzi o mój dzisiejszy dzień to nic ciekawego. Zjadłam przed chwilą pysznego torta mniaam!
A więc czekajcie na jutrzejszy filmik. I to tyle co chciałam napisać. Bardzo was proszę o zgłaszanie się do konkursu! Nagrodą jest wyświetlanie linku do waszego bloga przez 2 tygodnie na moim blogu i kanale na youtube więc jest to dobra reklama :) Jeśli chcesz zwiększyć swoją wygraną zaobserwuj mojego bloga :)

Zapraszam do zadawania pytania na asm.fm :)
http://ask.fm/Klaraa13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz