środa, 7 listopada 2012

Pomysły.

Hei!

Nie mam za bardzo co robić więc postanowiłam że do was coś napiszę ;)
Nie mam za bardzo o czym ale okey :P

Macie może jakieś pomysły na filmiki na Youtube? Albo na notkę na blogu? Co chcecie obejrzeć? Co chcecie przeczytać? Odpowiedzi na te pytania piszcie w komentarzu :)
Dzisiaj mam zajęcia wokalne. Gardło mnie boli i nie wiem czy dam radę śpiewać -_- Jesień + wiatr= ból gardła i katar :/
Ahaaa i jeszcze pod tą notką piszcie pytania do mnie to wtedy zrobię filmik z pytaniami :)
Zadawajcie mi jeszcze pytania na ask.fm i jeśli chcecie żeby te pytanie pojawiło się w filmiku napiszcie [P] i dopiero pytanie, żebym mogła sobie wszystko poukładać no to do dzieła!
ASK.FM! http://ask.fm/Klaraa13
Nie ma zdjęć więc dodam zdjęcie Marilyn Monroe :) Tak mi się te zdjęcie podoba!!

A wy co myślicie o Marilyn?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz