niedziela, 14 października 2012

Wyjaśnienia: ile jeszcze można!

Hejjaa!

Nie było mnie tutaj długo ale po prostu nie miałam o czym pisać.
Cały czas nie wiem jak się zabrać za te blogowanie.
Ciągle próbuje pisać tutaj codziennie ale jakoś nie  wychodzi -_-
Pare osób prosi o to żebym nagrywała jakieś filmiki,ale ja się kompletnie do tego nie nadaje!
no i jakoś nie chcę byś pośmiewiskiem  w szkole przez to że nagrywam jakieś głupie filmiki.
U mnie w szkole takiego czegoś można powiedzieć ,,nie trawią''
W mojej nowej szkole już jestem znana przez to że śpiewam i już każdy zna moje konto na youtube na którym śpiewam, a na pewno gdybym nagrywała filmiki to by mnie znaleźli no i by było po mnie.
Pewnie sobie myślicie teraz że się boję i przez to nie mogę robić tego co chcę.
No może macie racje boję się odrzucenia przez ludzi którzy zobaczyli filmiki które bym nagrywała.
Ale chyba po pewnym czasie by się przyzwyczaili prawda?
Ale jakoś nie mogę sie zebrać w sobie i po prostu zacząć nagrywać.
To tyle z moich głębokich myśli -_-

Teraz przynudzę was moją codziennością...

Wczoraj byłam na urodzinach mojej koleżanki i było naprawdę świetnie!
Tak dawno nie widziałam mojej starej klasy że się normalnie stęskniłam.
Miałam wziąć ze sobą aparat ale jakoś tego nie zrobiłam szkoda :/

Jakie mam plany na dziś hmmmm...
Chyba pójdę z koleżanką i kolegą na dwór nie wiem...
Trzeba odbudować znowu te relacje z moją starą klasą i osobami które były dla mnie naprawdę bliskie ale przez zmianę szkoly niestety już nie są ;(
I dlatego teraz będę utrzymywała z nimi kontakt choćby nie wiem co.

Bardzo długa notka no ale to dlatego że nie mam komu to wszystko powiedzieć i tyle.

Bluza F&F spodnie Takko












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz