sobota, 20 października 2012

Hejj!


Dzisiaj mam naprawdę bardzo fajny dzień.
Obudziłam się rano i zobaczyłam za oknem piękne słońce. Niesamowite tak dawno go nie widziałam!
Ale promienie słoneczne pokazały dużo kurzu i zobaczyłam jak w moim pokoju jest brudno więc wzięłam się za sprzątanie tego bałaganu. I teraz siedzę sobie w czystości i spokoju :)
Nauczyłam się wiersza na polski i to jest dla mnie plus bo pokonałam swoją niechęć heeh :))
Tak więc dzisiaj dzień jak najbardziej pozytywny :)
A teraz kompletnie odejdę od tematu.
A więc zobaczyłam że oglądalność mojego bloga powiększa się a nawet nie wiem dlaczego. No ale co z tą oglądalnością skoro nie ma komentarzy i wgl.
Ale przynajmniej mogę się cieszyć z powiększającej się ciągle liczby odwiedzin bloga i za to wam bardzo dziękuję.

Napełniona pozytywną energią wzięłam aparat i porobiłam kilka zdjęć no to zapraszam do oglądania :)












Sweter F&F

:)

2 komentarze:

  1. Spokojnie komentarze z czasem się pojawią ;p
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zajrzę na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń