niedziela, 7 października 2012

Niedziela=Koniec weekendu :/

Hejaa!
Właśnie skończyłam oglądać film Królewna Śnieżka i łowca i muszę powiedzieć,że to naprawdę bardzo świetny film godny polecenia.Niesamowite efekty ale w filmie jedynie wkurzała mnie główna bohaterka czyli Kristen Stewart. Kompletnie nie umie pokazać emocji,w każdej scenie filmu ma taki sam wyraz twarzy -_-

Jeśli chodzi jeszcze o mój dzisiejszy dzień to poświęciłam go jeszcze na naukę,bo niestety znowu do szkoły i ta cała monotonia ;/
Nie lubię tego uczucia.
Jutro kartkówka z chemi :/ Masakraaa.

Dalszą część dnia chyba spędzę na laptopie zajadając się ciastkami które zrobiła moja siostra. Mniamm..
Ciastka+mleko=omomomo xD

Dzisiaj jeszcze o 20.00 Must be the music i to wszystko :)

Tak wiem mam złą datę na aparacie heheh\







pAAAA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz