środa, 24 października 2012

Produkty które używam do pielęgnacji włosów.

Heej!!

Dzisiejszą notkę poświęcę na moje włosy a dokładniej produkty które używam.
Mam bardzo zniszczone włosy przez farbowanie. Farbowałam włosy tylko 2 razy w wakacje a zniszczyły mi się okropnie więc teraz cały czas staram się je naprawić.
Może napisze co robię z tymi włosami.
Myję je 2 razy dziennie,jak myje je w nocy to nie susze ale zdarza mi się że muszę umyć je rano więc no już koniecznie muszę je wysuszyć ale wtedy psikam je jakimś tam sprejem do ochrony przed wysoką temperaturą. Nie prostuje włosów bo mam proste z natury i to mi trochę przeszkadza bo nie mogę nic z nimi zrobić i dlatego je cały czas zapuszczam.
 Pokaże wam zdjęcia produktów które używam i może trochę o nich napiszę
1.Oczywiście myję włosy szamponem ja używam Garnier Ultra Doux z olejkiem arganowym i żurawiną
 2.Po umyciu włosów szamponem nakładam odżywkę nie daję jej za dużo żeby włosy nie wyglądały na przetłuszczone.

 3.Gdy już umyję włosy psikam je mgiełką do włosów farbowanych z firmy Radical. Jest to ziołowa odżywka dzięki której mogę rozczesać włosy.


4.Mam bardzo rozdwojone końcówki a więc nakładam na nie dosłownie kropelkę jedwabiu wtedy te końcówki się ze sobą scalają.
I są to wszystkie produkty jakich używam :)


To wszystko w dzisiejszej notce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz