czwartek, 25 października 2012

Małe zakupy F&F

Heej!

W dzisiejszej notce tak jak obiecałam pokaże wam zdjęcia ubrań które kupiłam. Są to tylko 2 bluzk z F&F i niby są takie zwykłe,proste ale wyglądają świetnie :)




Nie wiem dlaczego to zdjęcia jest przekręcone,nie mogłam tego zlikwidować :/


Bluzka w paski: 49 zł
Czarna bluzka na przecenie 19.90 zł
Kupiłam jeszcze legginsy ale ich chyba nie będę pokazywać bo są to zwykle najzwyklejsze legginsy.Kosztowały 19.90 zł :)


Wróciłam przed chwilą do domu ze szkoły.Miałam 5 lekcji ale strasznie się ciągły :/ Jutro mam lekcje do 15.20 :/
Dzisiaj nie mam już na szczęście nic ważnego do roboty chyba tylko sie pouczyć na angielski i będzie spoko :) Chyba dzisiaj jeszcze pójdę pobiegać.

A wy co dzisiaj będziecie robić?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz