poniedziałek, 29 października 2012

Leniuchowanie

Heej!!

Przepraszam że nie pisałam w weekend ale nie miałam czasu,bo w sobote byłam na zakupach, a w niedziele cały dzień nauka więc postanowiłam teraz do was napisać. Za półtorej godziny jadę na zajęcia wokalne więc mam trochę czasu :)
A więc nie mam dzisiaj nic ciekawego do pisania. Wróciłam do szkoły wskoczyłam pod kołdrę, włączyłam film i do tej pory tak siedzę i piszę do was z łóżka :P Zimno mi! Jak ja nie cierpię jesieni! Jesień ze śniegiem super co nie? Piękną mamy zime tej jesieni :P
Mam dla was kilka zdjęć które porobiłam podczas jedzenia czekoladek i leniuchowania w ciepłej kołdrze. To lubię najbardziej-ciepełkoo <3
A jaki strój do leżenia? Oczywiście ciepłe dresy :) Do tego herbata i nic mi więcej do życia nie potrzeba :P
Pooglądajcie sobie zdjęcia :)
 Zajadałam się pysznymi czekoladkami z obrazkami Halloween:)







Hahah nie mogę z tego zdjęcia :P

Głupich min nie może zabraknąć :P

Też uważacie że wyszłam tu słodko hahah xD

No i nadszedł czas na OTTD haha :P
Bluza-rynek w moim mieście
Bokserka: nie pamiętam
Dresy: Chińskie centrum

Niedługo Halloween :) Chodzicie i straszycie ludzi czy raczej jak ja wolicie posiedzieć pod kocem pijąc ciepłe kakao?

Co będziecie robić w Halloween?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz