sobota, 6 października 2012

:)

Cześć!!!

Wróciłam ze studia było naprawdę fajnie.
Nagrywaliśmy 2 godz.
Teraz siedzę i zamulam przez laptopem tak właśnie wygląda mój weekend :/
Nudzi mi się.
Jakaś mało ambitna notka dzisiaj :P
Po prostu nie mam pomysłu na notki.
Jak będę pisała co się dzieje u mnie to was przynudzę bo u mnie kompletnie nic się nie dzieje.
Nie wiem czy dobrze robię pisząc tego bloga.
Nikt tego nie czyta więc mogę się powyżalać,pocieszyć i napisać o takich sprawach o których po prostu nie mam komu powiedzieć bo nie mam takiej osoby więc myślę że o tym będzie ten blog.
Cały czas nie mogę się określić. Raz są filmiki ottd a potem po prostu okazuje się że nikt tego nie ogląda ani nie czyta więc uważam że to bezsensu.
Mało ambitna notka przerodziła się w ambitną. I tak to ze mną jest nie wiadomo o czym piszę. Wiem tylko że piszę bezsensu nie wiadomo o czym no ale jak 13-latka może napisać coś sensownego?
Jeżeli nikt nie będzie tego czytał ani nie będzie komentował to po prostu będę o tym wiedziała i wtedy zaczne pisać tutaj o wszystkim.
To by było na tyle...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz