czwartek, 6 grudnia 2012

Śnieg!- Dużo śnieguu!!

Heei!

Właśnie siedzę sobie, popijam herbatę z cytryną i patrzę jak cudownie pada śnieg! Cały czas, bez przerwy i to dużo!
Jak ja uwielbiam śnieg. Cieszę się jak małe dziecko heehee :)
Dzisiaj mikołajki :))
Ostatnio przez te  dni kiedy nie było notki, długo myślałam, dużo się zmieniło i to nalepsze, ale i też na gorsze. Ale staram się jakoś sobie z tym wszystkim i można powiedzieć, że nawet mi to wychodzi.
Ale koniec wyżalania się wam nie wiadomo o co. Wzięłam się w garść i może być tylko lepiej :)

Mam dla was kilka zdjęć. Pooglądajcie sobie jak u mnie biało. Chociaż teraz jeszcze więcej napadało śniegu i jest jeszcze bardziej biało <3
Wy też uwielbiacie zimę? Ale gdyby nie było tak zimno było by lepiej brrrrr...




Właśnie oglądam sobie Macbarbie07  polecam wszystkim jej kanał!!
Robi świetne filmiki i do tego jest ślicznaa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz