niedziela, 23 grudnia 2012

Hei!

Czy wy też jesteście tak podekscytowani jak ja wiedząc, że jutro są święta?
Uwielbiam tą atmosferę. W domu unosi się zapach moich ulubionych ciast mmmmm... po prostu poezja.
Dzisiaj nie mam dla Was za dużo tematów do pisania, więc nie będę was zanudzać. Napisze tylko tutaj kilka informacji, otóż to nagrałam teledysk do świątecznych piosenek, który dopiero się przysłał na Youtube więc postanowiłam, że Wam go pokazać :)
ZAPRASZAM DO SUBSKRYBOWANIA MOJEGO KANAŁU KLARAVLOG! IM NAS WIĘCEJ, TYM WIĘCEJ FILMIKÓW :)
http://www.youtube.com/KlaraVlog
Jutro postaram się nagrać jakiegoś vloga i dodam jeszcze parę zdjęć z kręcenia teledysku, więc bądźcie na bieżąco i zaobserwujcie mojego bloga :)

A tu teledysk. Miłego oglądania.
Bayyy :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz