poniedziałek, 31 grudnia 2012

Moja playlista.

Hei!

Właśnie wróciłam od babci, bo miała imieniny i pomyślałam sobie , że skoro kończy się już rok 2012 zrobię takie muzyczne podsumowanie i pokażę Wam piosenki, które słuchałam w tym roku. A więc let's go!



1.

Pink - Try (Nicole Cross Cover) 

cover Nicol Cross musiał znaleźć się oczywiście w mojej playliście. Dziewczyna ma świetny głos i tym właśnie mnie ujęła.

 

 2. Taylor Swift We are never ever getting back together

I oczywiście Taylor. Nic nie będę pisać. Po prostu ta piosenka jest świetna.

3.Adele Skyfall 

No i dodam do tego jeszcze przecudowną Adele, której głos jest po prostu niesamowity. 

4. 30 seconds to mars closer to the edge

No i co ja mam tu pisać. Po prostu brak słów. Ta piosenka cały czas rozbrzmiewa w moich głośnikach. Jest po prostu nie do opisania zespół 30 secnds to mars <3


5.Bajm : O key, o key, nic nie wiem, nic nie wiem 

 Nie będę nic pisać. Po prostu to jest świetne i tyle na ten temat.

6. Bajm : Małpa i ja

Kolejna piosenka prześwietnej wokalistki Beaty Kozidrak. Niesamowita piosenka, niesamowity głos.

7.AC/DC : You Shook Me all night Long.

Nic nie będę pisać, po prostu posłuchajcie sami. 

8. Christina Grimmie : Titanium (cover)

Nie mogło zabraknąć Christiny, której głos po prostu rozbraja. Ciary, ciary, ciary!!  

9.Psy Gangnam style

Haha no i oczywiście wszystkim nam znana piosenka Gangnam style.

 

 

To by było na tyle. Myślę, że spodobała się Wam moja playlista i znaleźliście coś dla siebie.

Ja się z Wami żegnam, może dzisiaj jeszcze coś napiszę, więc nie składam życzeń na nowy rok. Dopiero później.

 BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ZAOBSERWUJ MOJEGO BLOGA I TWITTERA.


Subskrybujcie mój kanał KlaraVlog , kometujcie, łapkujcie i udostępniajcie :)

LINK DO KANAŁU -------> http://www.youtube.com/klaravlog 

Jeśli macie jakieś pytanie, zadajcie je na ask.fm ------> http://ask.fm/Klaraa13

 

   

 




 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz