środa, 26 grudnia 2012

Dzień totalnego lenistwa.

Hei wszystkim!


Dzisiaj nic mi się nie chcę, więc zrobię sobie taki dzień lenistwa. No a co ;D
Siedzę sobie w luźnej koszulce z napisem Red Chili, potarganych legginsach i ciepłych kapciach popijając napój Life :)
Dzisiaj stawiam na cały dzień leżenia, oglądania filmów, czytania po raz setny tych samych książek, oglądania bezsensownych filmików na Youtube i obmyślania jaki nagrać dla was następny filmik iiiiiiii.... wpadłam na pomysł żeby nagrać 30 faktów o mnie. Już je sobie zapisałam. Miało być 50 ale wyszło 30, bo więcej nie dałam rady wymyślić. Nie będzie to zwykły smętny filmik. Dodam do niego odrobinę humoru, ale nie zdradzę więcej. Możecie mi pisać w komentarzach pomysły na następne filmiki.
Jutro jadę na zakupy ciuchowe, więc zrobię jeszcze jakiś haul.
Okey. Nie mam już co pisać, no ale przynajmniej coś napisałam :)) Idę dalej leniuchować, a Was zapraszam do subskrybowania mojego kanału. Doszło 3 kolejnych widzów i 2 obserwatorów na bloga i bardzo, bardzo za to dziękuję. To mnie motywuje do nagrywania i pisania dla Was. Dobra, dobra koniec. Ja spadam:)
Mój kanał : http://www.youtube.com/klaravlog    SUBSKYBUJCIE, ŁAPKUJCIE I DODAWAJCIE KOMENTARZE. :)





1 komentarz:

  1. oo Life :))
    Hehe
    zapraszam na mój blog sportowy lub z opowiadaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń