sobota, 5 stycznia 2013

Weekend.

Hei wszystkim!


Przepraszam, że tak późno piszę, ale nie mogłam znaleźć kabla od aparatu a chciałam do notki dodać zdjęcia. I przed chwilą znalazłam :)

Jak mam minęła sobota? Mi minęła całkiem ,całkiem. Tylko teraz trochę mnie boli głowa :/

Jutro może przerobie filmik, który miał być tagiem Moja okolica, ale jak oglądałam ten filmik to bardziej wyszedł vlog niż tag, ale i tak i tak wezmę najlepsze momenty, skleję w całość i myślę, że coś fajnego z tego wyjdzie ;)

A jakie mam plany na jutro?
Przede wszystkim nauka. Muszę się nauczyć na kartkówkę z chemii Uhhhh...

Mam do was pytanie.
Chcecie może filmik 30 faktów o mnie?

Miało być 50 faktów ale tyle nie  wymyśle :P

A poniżej zdjęcia zrobione koło godziny 14.00 :)

Siostra kupiła świeczki zapachowe, które w ogóle nie pachniały ,ale okejj :D Nie wnikam.




aa ja zaraz idę pomalować sobie paznokcie. macie jakieś pomysły? :33









Ostatnio zainteresowała mnie fotografia. Chyba częściej zacznę robić tego typu zdjęcia ;)

4 komentarze:

  1. tez musze sie nauczyc na chemie. ;D
    Mam kartkówke z czegoś tam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, nie maluj się. Może nagraj jakiś cover?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pomalowane tylko rzęsy. Nic więcej :D
      Planuję nagrać jakąś piosenkę jutro.

      Usuń