piątek, 25 stycznia 2013

Liebster Award

Hei!

Właśnie zostałam poinformowana, że zostałam nominowana Liebster Award! Jest to dla mnie wielkim zaskoczeniem, że komuś spodobał się mój blog i że w ogóle go czyta :) I w tej chwili już wiem, że prowadzenie tego bloga jednak ma sens! :) Bardzo dziękuję tym którzy odwiedzają mojego bloga, komentują no i oczywiście obserwują. Bez Was nie było by tego bloga <3



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Nominacje, o których napiszę w tym poście otrzymałam od: Sandry Sandruśki 
Blog: http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/   Dziękuję :)


Pytania:

1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
Wydaje mi się, że chyba od 4 miesięcy jeśli się nie mylę :)
2. Co jest Twoją inspiracją?
Staram się robić coś swojego, więc nie mam swojej inspiracji.
3. Kupujesz w second-handach?
W moim mieście nie ma :)
4. Jak Twoi znajomi reagują na to, ze prowadzisz bloga?
No w sumie to nic nie mówią, ale nawet gdyby mówili to bym z tego nie zrezygnowała <3
5. Ulubiona część garderoby?
Mój ciepłyy sweter Hehe :D
6. Laptop vs telefon?
Telefon.
7. Dlaczego blog o takiej tematyce? 
Aaa sama nie wiem dlaczego. Chciałabym podzielić się z ludźmi moją pasją, codziennym życiem, zdjęciami i ogólnie wszystkim :)
8. Masz jakieś uzależnienia?
Duuużoo :D Czekolada, serial Pamiętniki wampirów i dużoo dużo innych :)
9. Co oglądasz najczęściej na blogach?
Zdjęcia ;)
10. Ulubiony gatunek muzyczny?
Pop/ Rock
11. Czy jest coś co chciałabyś w sobie zmienić?
Myślę, że nie :)






Blogi które nominuję napiszę w kolejnej notce, bo teraz za bardzo nie mam czasu :) Byeee <3





 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz