poniedziałek, 21 stycznia 2013

Poniedziałek.

Hei!

Jak wam minął poniedziałek. Mi minął jakoś dziwnie dobrze.
Na dworze cały czas pada śnieg i jest strasznie zimno, a ja przed chwilą wróciłam z zajęć wokalnych :)
Jutro w szkole mam można powiedzieć mam luźny dzień mimo sprawdzianu z historii. Jeszcze tylko ten tydzień i w końcu ferieeee!!!

Komu z Was ferie też zaczynają się za tydzień? :)

Nie mam pomysłu żeby dzisiaj coś konkretnego do Was napisać, więc skończę dzisiaj to pisanie i pokażę Wam dzisiaj zrobione zdjęcia. Niedługo, jak będzie lepsza pogoda będę miała jakieś konkretne zdjęcia na świeżym powietrzu więc czekajcie ;))




Dooo... jutra :) Byeee <3

1 komentarz:

  1. Jakie to ostatnie zdjęcie masz ładne! Takie nietypowe. Nie chcę nic mówić, ale ostatnio miałaś prawie takie same pozy do zdjęć, a na tym wyszłaś ślicznie!

    Nowy post -> http://myworldoffashionandstyle.blogspot.com/

    PS. Kiedy ty wyłączysz ta weryfikacje obrazkową? Haha..

    OdpowiedzUsuń