piątek, 1 lutego 2013

Brak pomysłów... brak weny...

Hei!

Ostatnio chyba zauważyliście, że nie prowadzę tego bloga tak jak powinnam prowadzić i, że go zaniedbuję. To wszystko spowodowane jest brakiem weny i brakiem pomysłów na notki. Więc jeżeli możecie mi jakoś pomóc to napiszcie mi o czym byście chcieli przeczytać na moim blogu, bo jestem otwarta na wszystkie propozycje. Jakieś notki tematyczne? Chcecie żebym się wypowiedziała na jakiś temat? Mogę to zrobić tylko potrzebuję od Was tematu. Wtedy pójdzie wszytko łatwo jak będziecie mi pomagać :) Jest już nas 39... i to jest dla mnie ogromny sukces, bo nigdy bym nie pomyślała, że mój blog tak bardzo się rozwinie. I za to oczywiście dziękuję. No  i to jest właśnie taka notka o niczym. Ale na pewno za jakiś czas Wam to wszystko wynagrodzę i notki będą bardziej ciekawsze od poprzednich.


A jeżeli chodzi o mój dzisiejszy dzień to idę dzisiaj do kina na Bejbi Blues. Podobno film jest fajny, więc chcę go zobaczyć :P



Już minął 1 tydzień ferii. Strasznie to szybko leci. Kiedyś ferie trwały bardzoo długo jak byłam mała. Był śnieg, zjeżdżałam na sankach, spotykałam się z ludźmi. A teraz tego niestety nie ma, bo wszyscy są zajęci...albo nie ma śniegu. Tak jak teraz.




Nienawidzę takie pogody. Jest szaro...pochmurno, nikogo nie ma na dworze. Już wolę żeby był śnieg, bo odbijał te światło i było fajnie jasno. A teraz jest brzydko na dworze, można tak powiedzieć :P Gdzie są w ogóle ci wszyscy ludzie? Rozumiem, że siedzą w domu, ale bez przesady, żeby całe ferie przesiedzieć przed komputerem i telewizorem.



Wczoraj w nocy nagrywałam nową piosenkę... i jeżeli się jeszcze uda i będzie ładniejsza pogoda to nagram do niej jakiś teledysk, żeby nie było tak nudno. A jaka to piosenka przekonacie się za parę dni. Jest jeszcze niedopracowana, muszę dograć chórki, dodać jakieś efekty i myślę, że będzie fajnie.



Alee się rozpisałam. Nawet nie wiem kiedy...a już tyle tego jest. Hehhe :P Już wyczerpały mi się tematy. No to do następnej notki! I jeżeli chcecie mi zadać jakieś pytanie zadajcie je na ===> http://ask.fm/Klaraa13



WAŻNE!

Napiszcie mi w komentarzach o czym chcecie przeczytać na moim blogu. Pomysły na notki tematyczne. Chcecie żebym wypowiedziała sie na jakiś temat?


2 komentarze:

  1. już dałam swoje propozycje ;)
    fajna notka jednak wolę gdy piszesz najpierw notkę a potem dodajesz zdjęcia, a nie przeplatasz :D
    u mnie nowa notka, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej nominowałam cię do The Versatile Blogger ^^ Jeżeli chcesz zobaczyć szczegóły zapraszam an mój blog: http://simila-conspersa.blogspot.com/

    P.S Śliczne zdjęcia ;3

    OdpowiedzUsuń