piątek, 28 września 2012

Zawieszam bloga do odwołania.

Hej wszystkim!

No dzisiaj to taka nie za wesoła notka ale chciałam wam podziękować za te pare tygodni ze mną,za odwiedzanie i komentowanie mojego bloga bardzo to doceniam, ale no po prostu nie mam na razie czasu na blogowanie bo cały czas nauka nauka i nauka no i do tego doszło nagrywanie w studiu i radio i wogóle to chyba są dla mnie najlepsze wieści :)
Blog zawieszam do odwołania. Jeśli  znajdę czas to napisze do was i może zrobię nawet filmik :)
Bardzo was za to przepraszam ale no po prostu nie daje rady. Dopiero teraz od 2 tygodni w ogóle otworzyłam laptopa bo cały czas muszę się uczyć bo niezły wycisk nam dają ale to chyba normalne bo jestem w 1 gimnazjum i jeszcze się nie przyzwyczaiłam :)

Tak więc teraz kończę tą notkę i żegnam się z Wami no i do zobaczenia! :**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz