środa, 5 września 2012

Nieobecność-->Szkoła!

Od razu na początku tej notki chciałabym się chyba od razu wytłumaczyć z mojej nieobecności na blogu.
Nie było mnie, bo zaczęła się szkoła :/ Ja do 1 gimnazjum zmiana szkoły musiałam się zaklimatyzować i wgl :)
A teraz cały czas szkoła i głupia nauka! Przyjechałam autobusem szkolnym o 14.35 gdzieś tak koło tego i od razu po przyjechaniu zaczęłam robić lekcje no i właśnie przed chwilą skończyłam. 2 godz lekcje robiłam tyle było zadane :/ Nie rozumiem tych nauczycieli no ale trudno takie życie. Dopiero 2 dzień szkoły a ja już mam dość i za każdym razem jak przychodzę do domu po szkole jestem padnięta i nie mam siły nawet żeby podnieść rękę ;p Nawet nie wiem skąd wzięłam dzisiaj tą siłe do robienia czegoś :P
A co do mojej klasy jaka mi się trafiła to jest nawet całkiem spoko 8 dziewczyn 18 chłopaków :O
Jeszcze wszystkich nie poznałam ale dziewczyny znam wszystkie i tam parę chłopaków :P

Ale się rozpisałam nie wiem jak wam ale mi by się nie chciało tego czytać heheh. Ale jeśli ktoś przeczytał to dziękuję :) A w ogóle jeszcze dziękuję za odwiedzanie bloga, komentowanie i wgl ;)

Opowiem wam jakąś dziwną jak dla mnie historie która się zdarzyła dzisiaj w szkole:P
Podeszła do mnie jakaś dziewczyna nawet jej nie znam i zapytała się czy jestem emo :O
Ja tak się na nią patrzę i pytam: ,,A niby dlaczego tak myślisz?''
A ona: ,,No bo masz taką torbę''
(Jeśli chodzi o moją torbę to mam czarną na ramie w szachownice)
no dobra dalej heh
Ja się tak na nią patrzę   ;p i się jej zapytałam: ,, A co ma torba do tego, że jestem emo?''
Ona: ,,A nic bo moje koleżanki powiedziały, że jesteś emo i się założyłyśmy i dycha i wiszą bo powiedziałam że nie jesteś emo''
Ja: ,, Ahaaaaa....Spoko''

Ale masakra dopiero drugi dzień a już jestem w centrum uwagi hahaha

Dobra koniec pisania:) Powodzenia w czytaniu xD
No i dodam jeszcze zdj żeby ubarwić tą notkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz