poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Brak zdjęć :/

Heeej!

Dzisiaj będzie notka bez zdjęć bo mi się aparat rozładował i nie mogę znaleźć ładowarki :PPP

Chciałam dodać zdj OTD na dzisiaj ale nie miałam jak zrobić więc dodam jakieś zdj tylko swetra i to w słabej jakości więc to musi wam wystarczyć ;)

Co to dzisiejszego dnia to po obiedzie jadę do H&M kupić sobie ubrania na jesień i chciałabym porobić zdjęcia co kupiłam i dodać tutaj ale to dopiero jak znajdę ładowarkę :)

Ahaaa i od razu przepraszam za te 3 dni nieobecności ale przez te 3 dni musiałam wszystko szykować na urodziny które były supeeeer!
No i znowu to samo jak znajde ładowarkę to filmiki tu dodam :P
Z tych filmików będę robiła mój drugi teledysk i tym razem będzie lepszy :P

Dobra macie to jedno zdjęcie :)

Sweter :Ginatricot   i na sobie mam zwykłe czarne spodnie z Takko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz