czwartek, 23 sierpnia 2012

-_-

Dzisiaj ma strasznie dziwny humor :/ Jestem jakaś przygaszona,zamulona chociaż powinnam być zadowolona i wesoła bo przecież mam dzisiaj urodziny jeeeee...wszystkiego najlepszego Klara :)

Nie mam za bardzo na nic ochoty :/

o 12 pojechałam do Bogatyni do babci wszyscy mi poskładali życzenia no i spoko.

Ryczałam przez moją grzywkę,bo jest okropna nie wiem co mi wpadło do głowy żeby sobie ją ściąć teraz będę się z nią męczyła  :(

Nie cierpię jej ;(

Nie mam o czym dzisiaj do was napisać.
Teraz ładuje sie filmik na Youtube o moim mikrofonie jest już  96% więc jak skończę pisać tą notkę to dodam ten filmik a ten filmik z pytaniami też dodam ale w dwóch częściach bo będzie za długi :)

Outfit na dziś:
Sukienka przed kolana z białą kokardą i w białe,siwe i niebieskie paski do tego mam japonki :)
Nie pamiętam gdzie kupiłam sukienkę więc sorry :)

Przesłał się filmik więc zapraszam do oglądania:


No to cześć!!!
Filmik z pytaniami dodam jak mi się aparat naładuje :)

1 komentarz: