niedziela, 23 czerwca 2013

Trzy pomysły na letnie stroje!! :)

Nagrałam dzisiaj nowy filmik...który nagrywałam bardzo długo...pogoda nie była za dobra....co pare minut padał deszcz a ja musiałam uciekać z całym sprzętem do domu hahahha trochę to śmiesznie wyglądało, ale czego się nie robi dla widzów :) W najbliższym czasie pojawią się jeszcze 2 filmiki, a w czasie jak będę w Międzyzdrojach będę nagrywać vlogi, więc jak wrócę wszystko wrzucę i będziecie mieli co oglądać. Będę miała w wakacje bardzo dużo czasu, więc będą pojawiały się często filmiki i notki na blogu :)) Najlepiej będzie jak będziecie na bieżąco i zaobserwujecie mojego bloga i zasubskrybujecie mój kanał :)

A teraz zapraszam do oglądania :)
KLIKNIJ :)

2 komentarze:

  1. Czekam na filmiki :3
    Cudne outfity :)

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik i blog <3


    Zapraszam ^^
    fotismylife.blogspot.com ;33

    OdpowiedzUsuń